כללי
Talada מציעה מגוון רחב של תכשיטים בהתאמה אישית עם תמונה מוצפנת בתוכם וכן תכשיטים עם חריטה ותכשיטים המשלבים תמונה וחריטה, זה כולל שרשראות, צמידים, טבעות, מחזיקי מפתחות וסטים. המטרה שלנו ב- TALADA היא ליצור תכשיטים מיוחדים בהתאמה אישית וכך שתוכלו להנציח רגעי אושר, אהבה וזכרונות משמועתיים ויקרים בחיים.
- חומרים: התכשיטים שלנו מיוצרים ממגוון חומרים- נחושת/ כסף 925, ציפוי זהב, Stainless Steel (פלדת אל-חלד)
- קוטר תליון עיגול: 8 מ"מ
- צמיד: 14 ס״מ + 10 ס״מ נוספים
- שרשרת לאישה: שרשרת ארוכה מתכווננת עד 45 ס״מ
- שרשרת לגבר: שרשרת ארוכה 60 ס״מ
תכשיטים בהתאמה אישית
כן! אנו מתמחים בתכשיטים מותאמים אישית. אנחנו מציעים מבחר עיצובים של תכשיטים בהתאמה אישית עם תמונה מוצפנת וחריטה אישית.
בתהליך ההזמנה בעמוד המוצר, יש כפתור להעלאת התמונה שתרצו שתהיה כתמונה המוצפנת בתוך התכשיט, אותו הדבר באשר לחריטה על תכשיטים באמצעות שדה שבו ניתן להזין את הטקסט הרצוי לחריטה.
תכשיטים מותאמים אישית אינם ניתנים להחזרה, למעט מקרים בהם יש פגם בייצור ועוד מקרים בהתאם לתקנון שלנו ובכל מקרה אנחנו תמיד אוהבים לעזור ככל הניתן כדי שתהיו מרוצים.
משלוחים
סוגי משלוחים
* משלוח לנקודת איסוף ב- 9.90 ש"ח המוערך בזמן הגעה של כ- 7-19 ימי עסקים.* משלוח עם שליח עד הבית בכ- 7-19 ימי עסקים ב- 39 ש"ח.
מעקב אחר משלוחים
מספר המעקב של ההזמנה שלכם תקבלו לתיבת האימייל שהזנתם לאחר שההזמנה יוצאת מייצור ואל המחסן שלנו, כך תוכלו לעקוב אחר סטטוס ההזמנה שלכם בעמוד המעקב אחר הזמנה שבאתר.
חשוב גם שתדעו!
אנחנו זמינים עבורכם לכל שאלה עם הבוט המתקדם שלנו, בהודעת WhatsApp, שנותן מענה מלא ומלווה אתכם עם הודעות מותאמות אישית החל משלב ההזמנה ועם עידכונים שוטפים עד לאשר ההזמנה מגיע אליכם!>>
בנוסף אנחנו זמינים גם עם שירות לקוחות אנושי בשעות הפעילות 12:00 - 17:00 בימים א'-ה' ובימי שישי - 10:30- 13:00.
המשלוח מגיע תוך 7-19 ימי עסקים.
לאחר ביצוע ההזמנה, תישלח אליכם הודעה אודות פרטי ההזמנה, אל המייל ואל מספר ה- WhatsApp איתו ביצעתם את ההזמנה.
בשלב הראשון ההזמנה שלכם נשלחת לייצור במפעל ולאחר מכן, היא ממשיכה בשלבי השילוח בדרכה לארץ כאשר לאורך כל הדרך תקבלו הודעות על סטטוס ההזמנה שלכם והיכן היא נמצאת באמצעות מספר ה-WhatsApp איתו ביצעתם את ההזמנה.
כדי לעקוב אחרי ההזמנה היכנסו אל פרטי ההזמנה שלכם וחפשו את מספר המעקב/ מספר הזמנה.
היכנסו לעמוד מעקב המדהים שלנו: https://talada.co.il/a/track ועקבו אחר המשלוח שלכם!
ואפילו יותר טוב פשוט שלחו לנו הודעת WhatsApp והבוט הגאון שלנו יעדכן אתכם בכל מה שתבקשו לדעת כולל מעקב אחר ההזמנה שלכם כמובן!
החזרות
לפי התקנון שלנו:
צרכן יהא רשאי לבטל את העסקה שביצע מיום עשייתה ועד 30 ימי עסקים מיום קבלת המוצר, או מיום קבלת מסמך פרטי העסקה, על פי המאוחר מבניהם, בכפוף לכך שהצרכן לא עשה שימוש במוצר, לא הרע למוצר, המוצר אינו פגום והוא מוחזר באריזתו המקורית ובמצב חדש לחלוטין.
*לא ניתן להחזיר/לבטל הזמנה של מוצר אשר נעשה בו חריטה/התאמה אישית לפי בקשת הלקוח.
במקרה בו התכשיט הגיע פגום, אנא צרו איתנו קשר בהקדם ובכדי לקבל מענה מהיר דרך ה- WhatsApp שלנו כדי שנוכל לברר ולסייע בהקדם.
תשלום
אנחנו מקבלים תשלומים בכל אמצעי התשלום (למעט מזומן) כל כרטיסי האשראי, ביט (bit), Apple Pay ו- Google Pay.
כל התשלומים באתר שלנו מאובטחים תחת תקן PCI בינלאומי.
הרכישה באתר שלנו מאובטחת ב- 100% ועומדת בתקני אבטחת המידע הגבוהים ביותר (SSL), כך שפרטי כרטיס האשראי שלכם מוצפנים ולא ניתנים לאיתור ע"י גורם שלישי, אפילו לנו אין מושג מה פרטי כרטיס האשראי שלכם, כל התהליך מבוצע ישירות מול חברת הסליקה.
חומרים ואחריות
בהחלט. יש לנו אחריות ל-30 יום, מיום הרכישה על כל המוצרים שלנו.
לא. אסור לחשוף את התכשיטים למים מהסיבה שלאורך תקופה ממושכת של חשיפה למים, התמונה המוצפנת יכולה לדהות.
כדי לשמור על התכשיטים במיטבם, מומלץ להימנע ממגע עם מים, כימיקלים, ובשמים.
שירות לקוחות
אתם מוזמנים לפנות אלינו דרך טופס יצירת קשר באתר בקישור כאן,
או דרךה- WhatsApp שלנו שנותן מענה מלא וגם שירות לקוחות אנושי בשעות הפעילות 12:00 - 17:00 בימים א'-ה' ובימי שישי - 10:30- 13:00.
או במייל support@talada.co.il.
שירות הלקוחות שלנו פעיל בימים א'-ו'. בימים א'-ה' 12:00 - 17:00 ובימי שישי - 10:30- 13:00.
לא מצאתם תשובה לשאלה שלכם?
שירות הלקוחות שלנו זמין עבורכם לכל שאלה! צרו איתנו קשר באחת מהדרכים הבאות:
נשמח לעמוד לשירותכם :)