מדיניות החזרות וביטולים
- הבקשה לביטול, השינוי או החזר תעשה באמצעות שליחת ווצאפ למספר 050-2906748 או למייל לחברה ו/או כל דרך אחרת שבעל האתר ייראה לנכון ויפרסם באתר.
- בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן לא ניתן לשנות/ להחזיר או לבטל מוצרים ו/או פריטים אשר יוצרו בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן שבס' 14(ג)ד-טובין שיוצרו במיוחד לפי הזמנה של הצרכן. אלא אם בית העסק לפנים משורת הדין יסכים לכך ובתנאיו, זאת במידה ויפורסמו מעת לעת באתר.
-
עבור ביטול, שינוי והחזר של מוצרים שלא יוצרו במיוחד, המשתמש רשאי לבטל עסקה שביצע באתר ע"פי חוק הגנת הצרכן, התשמ"א 1981 (להלן: חוק הגנת הצרכן) ובהתאם למדיניות החזרת מוצרים שתפורסם מעת לעת לשיקול דעת החברה וכדין ובהתאם לתנאים הבאים:
- בנוגע לביטול/ החזר או שינוי עקב חרטה של הצרכן על ההזמנה אך ללא קשר של פגם או אי התאמה להזמנה שבוצע בפועל (במידותיו, בצבעו וכדומה של המוצר/ התכשיט), יש תנאים אשר בהתאם אליהם תחליט החברה האם לבצע ביטול/ שינוי או החזר והם יפורוטו בהמשך הסעיף.
- אפשרות החלפה תתאפשר כאשר המוצר יוחזר על חשבון הרוכש, לכתובת החנות המופיעה באתר, כשהוא במצב חדש ו/או לא נפגם, לאחר בדיקה ואישור של בית העסק הרוכש יהיה רשאי לקבל החלפה. הכל בתיאום החזרת המוצר בפרטי ההתקשרות המופיעים באתר ו/או בתקנון זה ו/או לפי ההנחיות באתר.
-
במקרה של ביטול הזמנה לפי הכללים הנ"ל, יחויב הלקוח בדמי ביטול של 5% או 100 ש"ח לפי הנמוך מביניהם ועל פי הדין. דמי הביטול יחויבו לשיקול דעת בעל האתר.
- זיכוי כספי בתום יומיים ממועד קבלת המוצר בפועל על פי חוק.
-
החלפה ו/או ביטול עסקה תתאפשר תוך 14 יום ממועד קבלת המוצר והוצאת החשבונית.
- במידה וההחזר, השינוי או הביטול בעקבות פגם בתכשיט האחריות עבור האיסוף/ החלפת התכשיט/ המוצר הפגום תתבצע מהמקום בו נמסר ותהיה אחריותו של האתר.
-
תכשיט או מוצר שהוגר על ידי הלקוח כפגום ביום קבלת המוצר/ התכשיט ולפני שחל בו שימוש כלל, אותו תכשיט/ מוצר ייבדק על ידי האתר.
במידה ולאחר בדיקת האתר התכשיט יימצא תקין ו/או שהפגם נעשה לאחר קבלת הלקוח את התכשיט כתוצאה משימוש שאינו סביר ובהתאם לתנאים הבאים:-
במידה ונעשה כל שימוש סביר בתכשיט ואינו כולל: שבר, קרע, מכות, שריטות, דהיה או קילוף ציפוי זהב.
-
בנוסף מומלץ מידי פעם לנגב את התכשיט עם המטלית שמסופקת בכל הזמנה.בעת ביצוע פעולות ניקוי (כמו שטיפת כלים, בית) מומלץ להוריד את התכשיט מהסיבה שחומרי הניקוי יכולים להזיק ולגרום להשחרת תכשיטים.אין לשחות/ להתקלח/ לשטוף כלים וכל פעולה אחרת שבעקבותיה נחשפים התכשיטים/ המוצרים למים.
-
להימנע ממגע של חומרים כימיים (בשמים, קרמים ועוד) עם התכשיטים
-
כמו כן יש להימנע ממגע בעת פעולות ניקיון או חומרים כימיים אחרים כיוון שחומרי הניקוי יכולים להזיק ולגרום להשחרת תכשיטים.
-
- התכשיטים/ המוצרים באתר מיוצרים מחומרים מתכת כמו: נחושת, כסף ופלדת אל-חלד (סטיינלסטיל). החומרים יכולים להשתנות מעת לעת ובהתאם לשינויי האתר.
- התנאים יחולו על מוצרים לפי חוק הגנת הצרכן.
-
במצב בו אזל המלאי של המוצר אצל הספק החיצוני וזאת לאחר ההזמנה כאמור, החברה תציע מוצר/ תכשיט חלופי ו/או החזר כספי. החברה לא תישא בנזקים של המזמין בנסיבות העניין ככל שייטען. כן כאמור. תקום לחברה הזכות לבטל את העסקה ולהשיב את הסכומים וזאת ללא פיצוי כלשהו או תשלום בגין טענות הסתמכות כלשהן.
-
במידה ופרטי המזמין לא נקלטו כראוי מכל סיבה שהיא רשאית החברה לבטל את עסקת הרכישה ע"פ שיקול דעתה.
-
כאשר ההזמנה בוצעה שלא כדין ו/או לא על פי תקנון זה, החברה תהיה רשאית לבטל את העסקה.
-
הודעה על ביטול הזמנה תימסר ללקוח ע"פ הפרטים שמילא ותימסר באמצעות אימייל בלבד..
-
באם נפלה טעות סופר כלשהי בהצעה ו/או בהזמנה, תהיה רשאית החברה לבטל את העסקה.
דוגמאות מהאינסטגרם ומהווצאפ
ביקורות על טלאדה
אנחנו ב- TALADA, קיימים מ-2018, אנחנו מוקירים ועושים הכל, כדי שהלקוחות שלנו יהיו הכי מרוצים וכעדות נשתף אתכם, שאחוז הלקוחות החוזרים שלנו עומד על כ- 35% וזה נתון עדכני להחל משנת 2024.
לנוחיותכם, הוספנו כאן מספר ביקורות מדגמי, רק כדי לשתף את מה שהלקוחות שלנו חושבים על התכשיטים ועל השירות שלנו.
תודה, מצוות העובדים של TALADA.
" אחרי הרבה זמן שחיפשתי מתנה מיוחדת ושונה ליום הנישואים שלנו, TALADA הפתיעו אותנו כל כך עם תכשיט ותמונה שלנו בתוכו! "
" התכשיט פשוט מושלם וגם האריזה חברה שלי עפה על זה ממש תודה! "
" בעלי התרגש מאוד, שמתי תמונה מהחתונה שלנו. אני מודה לכם על מתנה מיוחדת ומרגשת "
" חייב לפרגן, אהובתי באמת שיחקה אותה עם צמיד מתכתי וגברי שמרגיש גם טוב על היד"
" הוא לא הבין למה אני מצלמת אותו חח, אבל הבטחתי לטלאדה שאתעד את הרגע, אגב זאת שרשרת מלבן עם הקדשה שחרטתי לו :)"